مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 10:452019-11-29سياسي

ارتش و سپاه، اجازه هیچ تحرک و تجاوزی را به دشمنان نخواهند داد


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: امروز نیرو دریایی ارتش و سپاه پاسداران مانند دو بال هماهنگ با یکدیگر و کنار هم به محافظت از مرزهای آبی کشور مشغول هستند و اجازه هیچ تحرک و تجاوزی را به دشمنان در مرزهای آبی را نخواهند داد.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: امروز نیرو دریایی ارتش و سپاه پاسداران مانند دو بال هماهنگ با یکدیگر و کنار هم به محافظت از مرزهای آبی کشور مشغول هستند و اجازه هیچ تحرک و تجاوزی را به دشمنان در مرزهای آبی را نخواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس، با اشاره به روز قانون اساسی، افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین و میثاق ملی کشور است.

وی با بیان اینکه تنها کشوری که اصل نظام و حکومت را به رای مردم گذاشت جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار کرد: همه مردم و به ویژه دولتمردان موظف به رعایت و اجرای قانون اساسی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: این نیروی راهبردی رشادت ها و دلاور مردی های بی نظیری در تاریخ دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشته است و در همان روز های آغازین جنگ موتور محرک دریایی دشمن را به کلّی نابود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش و سپاه، اجازه هیچ تحرک و تجاوزی را به دشمنان نخواهند داد

ارتش و سپاه، اجازه هیچ تحرک و تجاوزی را به دشمنان نخواهند داد